Liffey

A+ A A-

La final de la Heineken Cup serà un afer entre irlandesos

La final de la Heineken Cup serà un afer entre irlandesos L'estadi Chaban-Delmas abans de començar el partit / Foto: V. Péré-Lahaille via Twitter

El triomf del Leinster contra el Clermont Auvergne per 19-15 davant de 33.000 espectadors a l’Stade Chaban-Delmas de Bordeus implica que la final de la Heineken Cup del proper 19 de maig a Twickenham serà una afer entre irlandesos atès que l’altre contrincant serà l’Ulster, que va obtenir el passi dissabte en derrotar els escocesos de l’Edinburgh. En el cas del Leinster podria ser la seva segona Heineken Cup consecutiva.

Durant la primera part els irlandesos van haver de fer mans i mànigues en defensa però se’n van sortir prou bé i el Clermont només va poder anotar a través de penals, 4 transformats, que van deixar el marcadador 12-6 a la mitja part. A l’inici de la segona part va començar a gestar-se la victòria del Leinster amb una combinació entre Brian O’Driscoll i Rob Kearney que van servir un assaig a Cian Healy.

La posterior transformació de Sexton i un drop goal de Kearney 4 minuts després van deixar el marcador favorable als irlandesos per 16-12. A manca de pocs segons per al final i amb el marcador 19-15 el francès Wesley Fofana va ser a punt de fer un assaig però el jutge de televisió va considerar que se li havia escapat la pilota (knock on) i no el va donar per bo.

Font: RTÉ

Foto original

Media

1 comentari

  • Ferran Vital

    I alguns trobem a faltar Munster... pobres cérvols, no es mereixen una temporada tan nefasta com la d'enguany! Sense el Munster, vaig amb els del nord. Ulster abú!

    Ferran Vital Dimarts, 15 de maig 2012 14:40 Comenta

Escriu un comentari

(*) Indica camps obligatoris. El codi HTML no és permès.