Liffey

A+ A A-

El PSNI escorcolla la casa de l’alcalde de Derry

El PSNI escorcolla la casa de l’alcalde de Derry L'alcalde de Derry Kevin Campbell / Foto: Kevin Campbell via Facebook

El mandat de Kevin Campbell (Sinn Féin) com a alcalde de Derry, va ser escollit el mes passat, no ha començat amb gaire bon peu i la policia nord-irlandesa (PSNI) va escorcollar casa seva el passat divendres a dos quarts de cinc del matí. La de Campbell era una més de les diverses cases que van rebre la visita del PSNI a la recerca de proves en relació als “vigilantes”, nom com són coneguts els paramilitars republicans que es dediquen a castigar els traficants de droga disparant-los a les cames o obligant-los a marxar de la ciutat.

L’acció va començar dijous cap a les 11 de la nit però el fet que fos la casa de l’alcalde va generar certa confusió entre els membres de la policia que en un primer moment van pensar que es podria tractar d’un malentès però, després de cinc hores per aclarir la situació amb els seus superiors a Belfast, finalment van entar a l’immoble emportant-se dos ordinadors portàtils, una càmera de vídeo, diversos telèfons mòbils i fins i tot un quadern de la seva filla que té 10 anys.

Campbell ha dit que contactarà el Defensor de la Policia per rebre una explicació tant per a ell com per als ciutadans de Derry. També ha demanat al PSNI que es disculpi i ha assegurat que la seva reputació es manté inalterada, cosa que no es pot dir de la del PSNI que han fet el ridícul (to have an egg in their face).

Font: Belfast Telegraph

Foto original

Escriu un comentari

(*) Indica camps obligatoris. El codi HTML no és permès.