La venjança del Clerys
El Comú de Dublin és molt primmirat a l'hora d'analitzar les sol·licituds de permisos d'obres que afecten les icones de la ciutat i el cas dels antics magatzems Clerys no n'és cap excepció, com ho demostra el fet que Urbanisme ha tombat el disseny que H&M havia proposat per a la façana de la botiga que té previst d'obrir a la planta baixa de l'edifici. En aquest sentit, H&M volia posar el seu logo sobre la pedra, però tot i que la mida del conjunt de dues lletres era de 30 cm en vertical i 45 d'ample (cercle verd a sota ⇓ ), Urbanisme considera que el logotip provocaria un impacte visual innecessari i restaria el protagonisme al rètol original del Clerys, que romandrà a la façana a la mateixa alçada que el logo proposat per H&M i que és una estructura protegida, a banda de crear un precedent inacceptable. Probablement, la manera com el Clerys va abaixar la persiana per sempre més, amb una acció de malabarisme jurídic separant operativa comercial i propietat de l'edifici i deixant tres-cents treballadors al carrer, literalment de la nit al dia, ha marcat molt qualsevol sol·licitud de permís d'obres, això sí, sense arribar a la demanda d'alguns consellers municipals de denegar qualsevol permís als que van titllar d'especuladors sense escrúpols.
Disseny presentat per H&M i denegat pel Comú / Dublin City Council Planning Dept