Tanca el restaurant Hare Krixna d’Aungier Street

Tanca el restaurant Hare Krixna d’Aungier Street El Govindas d'Aungier Street, Dublin 2 / Foto: Govindas via FB

El passat dimarts 24 de desembre al vespre va abaixar la persiana per darrera vegada el restaurant Govindas -situat al cèntric i popular Aungier Street (Dublin 2)-, tota una institució que durant vint-i-dos anys ha satisfet les necessitats alimentàries dels afamats vegetarians de la capital irlandesa i és que l’establiment era força conegut per les seves generoses racions de productes simples però saludables.

El Govindas era un restaurant basat en la filosofia Hare Krixna, que no utilitza cap producte provinent d’éssers vius, per la qual cosa no hi havia ni peix, ni ous, ni llet ni, òbviament, carn. Un altre element de la filosofia Hare Krishna és que no hi ha afany lucratiu, oferint uns preus molt assequibles que atreien una clientela molt variada i fidel.

Segons Goloka Murphy, responsable del Govindas d’Aungier Street d’ençà de la seva obertura l’any 1997, el tancament del local no li provoca tristesa i és que tot té un final, a banda que després de vint-i-dos anys de treballar incansablement, es mereix unes bones vacances. De fet, el contracte de lloguer va vèncer fa dos anys i després d’arribar a un acord amb el propietari per tal d’allargar-lo, ara plega definitivament.

D’altra banda, el restaurant homònim situat a Abbey Street (Dublin 1), gestionat pel mateix grup, romandrà obert i ja ha ofert feina a Murphy. Probablement, com ja van assegurar alguns dels qui van anar a donar-li les gràcies el dia del tancament, part de la clientela del Govindas d’Aungier Street farà l’esforç de caminar una mica i anirà al d’Abbey Street.

Font: The Journal.ie

Foto original

Torna a dalt