El 7-1 de l’Alemanya - Brasil genera pèrdues a Galway

El 7-1 de l’Alemanya - Brasil genera pèrdues a Galway L'oferta del Róisín Dubh / Foto: Róisín Dubh via Facebook

Com a reclam publicitari durant el Mundial del Brasil molts pubs anuncien ofertes de cervesa de franc o a preu reduït si es compleixen una sèrie de condicions com, per exemple, que un equip concret marqui durant els primers 10 minuts o que l'autor del gol sigui un jugador determinat.

En principi les ofertes estan dissenyades per a fer augmentar el consum sense que això suposi una pèrdua per al pub però durant la semifinal entre Alemanya i el Brasil de dimarts passat a un pub de Galway, el Róisín Dubh (Rosa Negra), la cosa se'ls va escapar de les mans. L'oferta era que per cada gol que marqués Alemanya la pinta d'Erdinger baixaria 50 cèntims, dels 4 euros inicials, i el mateix per al Brasil amb una pinta de cervesa Brahma.

Amb el primer gol d'Alemanya van aparèixer els primers somriures i bromes entre les 150 persones que hi havia al pub però amb el festival de gols posterior a la mitja part la pinta d'Erdinger anava a 1,50 euros, per la qual cosa va ser la triomfadora de la nit amb unes 200 pintes venudes; les darreres, després del setè gol, a només 50 cèntims. Segons explica el propietari, Greg Healy, ningú no va demanar Brahma, ni després que el preu baixés 50 cèntims amb el gol de l'honor del Brasil.

Per a la semifinal de dimecres entre l'Argentina i els Països Baixos hi va haver la mateixa oferta però amb pintes de Heineken per cada gol dels holandesos; en aquesta ocasió, però, el preu no va baixar en tota la nit. Per a la final de diumenge es repetirà l'oferta d’Erdinger tot i que Healy espera que el partit sigui més igualat i no es repeteixi un resultat semblant al de dimarts.

Font: Irish Examiner

URL curta: ves.cat/lFEh

Foto original

 

Escriu un comentari

Assegura't que emplenes tota la informació requerida, marcada amb asterisc (*).

Torna a dalt