Ulster Bank pagarà 25 euros a les víctimes del fiasco

Els afectats pel fiasco informàtic d’Ulster Bank que van visitar qualsevol sucursal del banc durant les tres setmanes que va durar el problema, del 19 de juny fins a mitjan juliol, rebran una compensació de 25 euros per les molèsties sofertes. En aquell període de temps uns 600.000 clients de l’entitat no van tenir el saldo actualitzat i les transaccions automatitzades patien un retard de diversos dies.
Aquests 25 euros són addicionals als reemborsaments de totes les comissions i interessos derivats de l’error i també es tindran en compte les despeses relacionades amb el fet d’haver-se quedat sense diners en efectiu. Alhora, el banc farà tot el que sigui necessari perquè la valoració creditícia dels seus clients no es vegi afectada.
Ulster Bank va crear una provisió de 35 milions d’euros comptabilitzada al segon semestre per fer front a totes les reclamacions generades pel fiasco però, segons el director general de l’entitat Jim Browne, el cost total es preveu que sigui molt superior a l'import de la provisió.
Font: Newstalk